två hjärtan<3<3

Det här inlägget vill jag göra till dem i mitt liv som jag verkligen älskar av hela mitt hjärta.

Christian: en underbar människa som alltid finns där för mig. När jag mår dåligt, ser han det och hjälper mig.
Han visar mig kärlek som jag aldrig har varit med om förut. Han är verkligen en trygg människa,
som man kan lita på i vått och torrt. Christian är den enda personen i mitt liv som jag litar på till 100%. 
Jag vet att Krille skulle aldrig prata skit bakom min rygg.
Han skäms inte för den jag är, utan han älskar verkligen mig för den jag är. Jag uppskattar det så oerhört mkt!
Christian du är verkligen en guldklimp!

Och min älskade syster:
Vem skulle jag vara utan dig? Du är min allra bästa vän och min underbara syster!
Det finns inte ord för hur tacksam jag är för att ha dig i mitt liv. Du är en människa med stort hjärta,
som livar upp mitt liv så mkt! När man e nere eller sur en dag så behöver jag bara se dig och du flummar runt så blir man så himla glad. (fast jag inte alla gånger visar det). Du har oxå hjälpt mig mkt i mitt liv.
Och jag hoppas att jag kommer att få hjälpa dig när du verkligen behöver!
Och du har en underbar son oxå, som jag älskar så himla mkt!<3


Det bästa med Madde & Christian är att jag känner att dem verkligen bryr sig om mig!
Dem bryr sig inte för att vara snäll, utan för att dem älskar mig! Och det känner jag!
Ni har tagit stora delar av mitt hjärta och dem bitarna vill jag att ni ska behålla resten av våra liv!
Puss på er!

                          


Kommentarer
Postat av: mamma

så himla fint skrivet de kommer bara rinner från mina ögon gumman. Jag älskar dej Puss kram

2010-11-17 @ 23:13:48
Postat av: Syrran :)

Usch nu sitter jag här & grinar:´(

Vad skulle jag göra utan dig Anna!!

Utan dig & Robin vore jag inget!!

Jag tror inte riktigt att du vet hur mycket du betyder för mig & hur mycket jag älskar dig!!

Du är inte bara min lillasyster, utan min bästa vän <3

Älskar dig av hela mitt hjärta <3

2010-11-18 @ 15:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0