Aaron och Böna!

Igår kväll bestämde jag mig för att hundarna inte ska få sova i sängen längre!
Lotta gick allt bra med, hon hoppade upp en gång. och då skickade vi ner henne, sen gav hon upp. Men det var värre med Aron, han stod och pep och kolla med sina valp ögon på mig bredvid sängen!
Den var faktiskt ganska svårt att låta bli! Han hoppade upp en massa gånger, men ner åkte han igen:)
Det kommer väl ta ett tag innan han ger upp kan jag tänka mig! Men det är det värt!
Tänk att få sova rakt i sin egen säng! Underbart!

När vi kommer flytta i vår ska dem inte ens få vara i sovrummet!

Ska snart åka till syster och laga lite mat åt henne! Hon ska bli lite ompysslad ikväll!
tänkte faktiskt ta disken efter mat, som jag verkligen hatar! Men allt för min syster<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0