18 år och storstäd


Idag har jag städat vår skrubb, den var full med saker från golv till tak! Och då menar jag verkligen golv till tak! 9 svarta stopsäckar med saker ska slängas! Jag har haft att göra hela dan med det.. Jag hittade en jävla massa ballonger ifrån min 18 års dag oxå. Det är helt sjukt att det finns luft kvar efter 3 år! När jag fyllde 18 blev jag väckt av ett gäng dårar som fyllde mitt sov rum med ballonger, man kunde knappt gå på golvet. :D Visste inte vart jag skulle göra med alla så vissa la jag i skrubben!:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Otroligt att de var luft kvar i ballongerna, de blev ju kanon fint.Du är så duktig, känns skönt när de är gjort. ELLER? Sen är de oxå roligt att du har kommit tillbakas med bloggande. Puss kram

2010-11-03 @ 15:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0