IKVÄLL:)

Ikväll ska jag & brudarna festa järnet:D
Laddar för fullt nu, spelar eda lee som satan!
Sorry, att jag inte skriver så ofta men min blogglust är lika med NOLL..
Ska försöka bli bättre.
Vad tycker ni om min nya stil på bloggen? Har gjort det alldeles själv:)
Men jag har lyckas få kommentartexten vit, så den syns inte. ni får kanske markera den om ni vill ge mig en liten kommentar eller bara trycka där nere nånstans!.
Nu är man ledig ända tills tisdag, skapligt skönt kan jag säga.
Hörs kanske senare!
Bloggtips:
http://johannawilma.blogg.se



Kommentarer
Postat av: Mamma

Den blev ju jätte bra, ha de så roligt ikväll. Puss&Kram

2010-02-06 @ 09:54:35
Postat av: Anna

Tack så mkt:)

2010-02-06 @ 11:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0