I miss my ANGEL


Ingen är som dig min ängel, du är det finaste som finns.
Saknar dig så oerhört mycket, saknar våra stunder när vi kollar på film, muppar oss, sitter upp hela nätter och spelar kort, saknar ditt skratt. Du är en bra vän Elin, du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!
Nu är det inte så långt kvar tills vi kommer till Stockholm och hälsar på dig<3
Vi får se hur det kommer gå, om vi ens kommer fram. haha! Vi kanske inte hittar. Skulle inte förvåna mig.
Det kommer bli jättekul iaf och jag längtar tills jag får träffa dig igen! Du ska få världens kram av mig då<3



Vi ses snart Nina;D


Kommentarer
Postat av: Elin Linnéa

Gud jag blir alldeles tårögd nu.. Tack gumman! Jag saknar dig med! Oerhört mycket! Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta också, och det vet du! <3

Älskar dig gumman!



Pussar från Nina :P

2010-02-09 @ 11:37:02
URL: http://aenglalik.blogg.se/
Postat av: Anna

<3<3<3<3

2010-02-09 @ 17:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0