Fest och pina:)

Imorn är den "stora" dagen.. Det enda jag vet är att Krille har fixat en 20 års fest för mig... Jag vet inte vart och när! Men fest blir det. Det är såå sjukt spännande och nervöst..
Krille håller på och tisslar och tasslar hela tiden. Han är söt min pojk.
Och Madde säger att jag inte fattar hur stor festen kommer att bli, men hur ska jag kunna veta när ingen säger nått.?
jag kommer nog inte kunna sova i natt, för jag kommer bara att ligga och fundera vart den ska vara och vilka som kommer.. kommer knäppa en massa kort så ni får se min dag imorn..
Nått som är skönt är att man själv inte behöver fixa nått..
Jag och Helen var in tilll valbo idag för jag skulle hitta en klänning till imorn. Jag hittade jättemånga men inte i min storlek.. men till sist fick jag tag i en på gina.. Och så köpte jag en klänning till Helen också för att hon är en underbar vän.. hon är värd så mkt för mig!!<3
Nu sitter jag och dricker en cider här med plutt.
helen kommer snart och kollar på en annan del av köping..

Hade så bra mina älskade bloggläsare. Ni är guld värda!



och jag fick träffa Robin idag, det avr ju några dagar sen:( Men det var mys att få träffa an igen. han blir alltid lika glad.. Puss på dig gubben..


Kommentarer
Postat av: johanna

ååh fin klänning !:)<3

2009-09-04 @ 20:36:55
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Helen

ja det kommer bli skit skoj i morgon. :) tack så jätte mycket för klänningen. du betyder så mycket för mig med vännen. älskar dig puss puss

2009-09-04 @ 22:08:11
Postat av: kerstin karlsson

Den var läcker! tror du passar bra i den, drinken likaså. Ha nu en trevlig fest och bara njut av din bästa ålder. Kraaam.

2009-09-05 @ 06:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0