sorgligt.

Skrev ett par rader i går i bloggen om Natalie. Men jag raderade det. Det kändes som jag inte hade rätten att skriva nått om det som har hänt, eftersom jag inte kände henne. Man känner sig så himla dum. Men jag vill samtidigt skriva ett par rader eftersom jag tycker det är så fruktansvärt. Vi gick i samma skola, man såg henne lite då och då. Men jag har aldrig pratat med henne. Man läser människors bloggar som kände henne, man lider med dem. Man kan inte sluta tänka på det! tänker på henne familj och vänner som har förlorat nått så värdefullt.!.

RIP.


Det skämmer mig att det kunde vara nån som jag känner.
Jag fick ett väldigt fint meddelande av Helen igår och hon hade rätt i det hon skrevpå slutet:

"Förlåt att jag skickar så sent. men jag måste bara berätta hur mycket jag älskar dig
vännen och du betyder så jävla mycket för mig.
tänkte att jag måste bara skriva de så att du aldrig glömmer det.

För man vet aldrig vad som händer!.

Puss puss!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0