söndagsmiddag:)

Idag är det ju våran tur att ha söndagsmiddag!
Det blir:

Förrätt:
Skagen toast

Varmrätt:
Skinkstek med potatis m.m.

Efterrätt:
pannacotta & bärsås!

Jag hoppas att de duger:)



Ikväll kommer jag nog knäppa lite kort på middagen så ni får se hur trevligt vi har de=)

Nej nu ska jag göra iordning toasten dem kommer ju snart..

Skriver igen senare!..








                                                                                                                   Tänk dig för!


Kommentarer
Postat av: Kerstin Karlsson

Det var en fin meny tycker jag, du är duktig Anna,jag kunde inte gjort det bättre själv. Gör du steken i gryta eller i ugnen?

2009-09-27 @ 23:30:46
Postat av: Anna

tack Kerstin! Vi gjorde den i en gryta i ugnen!:)

2009-09-28 @ 06:10:02
Postat av: Kerstin Karlsson

Får jag kontakta dig om jag ska ha bjudning?

2009-09-28 @ 23:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0