Lotta Andersson!:D





Ja vad kan man säga, Lotta är nog den mest trötta hund i hela världen.
Lotta har vi hade i 2,5 år snart vi fick henne är hon var 1,5 år plus!
Vi fick henne av en kompis som kände att hon inte riktigt hade tid med Lotta.
ibörjan tvekade jag på att ha en hund. Men min kille sa Ja direkt till det lilla charmtrollet!
Och jag kan säga idag att jag ångrar inte en sekund! Hon är det bästa som har hänt i mitt liv. Hon är så himla go!
Böna (hon kallas Böna) är en blandras mellan beagle, labrador och flatcoated.
Henne persnolighet är:
Trött, Snäll så det nästan är synd om henne:), fånig, Underbar, omtänksam, busig när hon orkar! haha.
Vi har haft MÅNGA veterinärs besök med henne. Hon har problem stafylokocker i öronen. Som aldrig går bort, hon kliar och lider mycket av det! Och sen är hon allergisk mot köttprotein och då får hon stora sår under tassarna! Jag kan inte förklara allt för då måste jag sitta här i timmar! Men hon har mycket problem iaf min ängel!
Jag älskar henne över allt annat. Just nu ligger hon här bredvid mig i soffan och väntar på att jag ska gå och lägga mig! Hon tycker att det är väldigt sent nu!haha.. I början gick hon alltid in i sängen kl 21.00 VARJE DAG. det slog aldrig fel!..

Som Elin säger Böna finns ibland oss:)

All kärlek till min underbara lilla bönhög<3<3

Hoppas du fick en hyffsad bra förklaring Alexandra??:)
Om det är nått mer ni vill veta om mig och mitt liv så skriv en kommentar. Jag blir bara glad!





Imorn kommer bilder på barbordet och stolarna!:)

Sussa sött!


Kommentarer
Postat av: Anna

Glömde ju skriva att Lotta älskar skogen. Lång skogspromenader när hon får springa lös de är det bästa hon vet!:D

2009-09-23 @ 23:44:42
Postat av: Helen

Och du glömde skriva att hon älskar och leka med hennes bästa vän helen.:) puss

2009-09-24 @ 00:32:00
Postat av: Anna

Ja just det!:)

Puss

2009-09-24 @ 11:13:24
Postat av: alexandra

Hej nu har jag fått en fin bild på din underbara hund. Vi har en liten mopps, Molly de är våran ögonsten, underbart med djur. Tycker att du och din kille verkar ha de så bra tillsammans, även dina syskon. Ett bra familje relation är ju viktigt. Jag kan ju inte säga att vi har de. Själv bor jag med min syster och hennes lill tjej, jag trivs ju jätte bra där. Nu tillbakas till lektionen. Ha de så bra sköt om dej och Bönan/Kram

2009-09-24 @ 13:24:28
Postat av: Anna

Åhhh har ni en mops! jag har alltid velat ha en mops, men det sägs att det är mycket problem med dem?? Jag & krille har det väldigt bra tillsammans. Jo var har en väldigt bra familje relation. Min familj betyder oerhört mycket!<3 Okej, har ni nån blogg?? hur gammal är du då?? Vad plugagr du för nått?



Sköt om dig och din lilla Molly också!..

kramar!

2009-09-24 @ 14:00:43
Postat av: alexandra

vi har inte haft några problem ännu, jag har ett år har på natur, ålder är 18. Jag har ingen blogg! men för mina föräldrar skulle sabba den tror jag. Dom vill ju inte att jag ska bo hos min syster, men båda är narkomaner och jag vill ha ett lungt liv. Har tagit hant om dom så mycket. Ha de så bra i helgen ska åka till min pojvän i Danmark om en timme/Kram

2009-09-25 @ 17:51:10
Postat av: Anna

Okej! trodde du var äldre. Du skrev på ett så vuxet sätt.. Det var inge kul att höra! Jag förstår att du vill ha ett lugnt liv då.. Hoppas du hade det bra hos pojkvännen!

Kram

2009-09-28 @ 06:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0