Imorn kommer dem hem!





Som ni vet så har jag sovit hos Madde hela veckan eftersom Johan och Krille har varit och jagat älg. och imorgon kommer dem hem:) det har varit väldigt roligt att vara här en hel vecka. Men så lite sömn som jag har fått under den här veckan, har jag nog aldrig fått förut,, hahah.. Robin har vaknat två gånger per natt och skrikigt och prata och har velat haft mat. och jag har fått legat och sjungit för honom , medans madde har gjort iordning maten!.. Men det har varit underbart att få umgås så mkt med mitt syskonbarn! Så i vecan ska jag få sova ut, eller aa jag jobbar ju ganska mkt nästa veck och då går man ju upp 05.30!:( ajja nu ska vi lägga oss med täcke och kuddar i soffan och kolla på en rulle..

Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hahaha!! Sova " vad är det??"

det är varit en fantastik vecka <3

Tack för att du finns!!



puss från mig & Robin

2009-09-12 @ 20:49:43
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Helen

Tur att då får semester snart då.. hehe. puss

2009-09-12 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0