hmm måndag igen.

Är ledig idag det ska bli asskönt! För sen jobbar jag ganska mkt i veckan.. Idag ska jag försöka börja med ett nyttigt liv igen. Var ju skit duktig förut, men ni vet ju att man ledsnar ganska fort.. Men ska äta små portioner och ta en lång åpromenad varje dag och träna två-tre gånger i veckan! Vi får se hur det går.. Men jag måste verkligen nu, känner att det har blivit för mkt av allt på sistone. Och jag mår verkligen skit av det!

Ska även försöka mig på att tvätta fönsterna idag:D haha.. vi får se hur det går...

vi hörs senare! Puss





Kommentarer
Postat av: mamma

de funkade fint att tvätta fönsterna, du är duktig gumman. Puss&Kram natti natti

2009-09-14 @ 22:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0