typiskt mig!

gick och la mig för en timme sen ungefär. Och nu sitter jag vid datan igen:D
Det är nämnligen så att när Anna ska sova så ligger hon och tänker på alla möjliga saker. Och nu kom jag på att Krille fyller 25 i Mars nästa år. Då fick jag en idé att han och jag ska åka till Färna Herrgård och spa! Vi har velat åkt dit jätte länge, men det är ganska dyrt. Så nu är jag uppe för att kolla lite priser på vad en weekend kan kosta!
Färnaromantik: 2085:- /per person fre-lör
Färnalångweekend : 2930:- / per person fre-sön.
Sen kan man välja till vissa saker som kostar lite också!

Men jag tror att jag ska satsa på det. Det skulle bli en perfekt present till honom!
Så nu är det jag som får hålla i plånboken framöver:)





Klicka här så får ni se hur underbart det verkar: http://www.fernaherrgard.se/


Kommentarer
Postat av: Kerstin Karlsson

Det låter und.bart du får räkna ut månader och försöka spara max vad det går, du får ta en grötdag ibland det gör jag ganska ofta, magen vill nog ha sitt men själen behövar också näring fast man glömmer det. Kram på dig.I miss you sometime.

2009-10-28 @ 08:10:08
Postat av: Anna

Jag får ta och göra det.. Kram

2009-10-28 @ 13:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0