lördag

Det känns som jag inte har tid för bloggen längre!:(  Jobbar så himla mkt nu för tiden. Och sen är dagarna planerade från de man går upp tills det man går och lägger sig. det känns som man bara skriver samma och samma i alla inlägg. För att man orkar inte ha nån fantasi! Men jag ska skärpa mig. har nästan inte träffat helen på hela veckan heller. DET ÄR INTE BRA.. älskar dig gumman!
 Det var länge sen jag gjorde de som jag bara känner för. Har nästan inte läst några bloggar i veckan heller..:(


Ikväll blir det

och Patrik kommer på middag!

Ha en bra helg för det ska jag ha!

Peace and Love!

 


Kommentarer
Postat av: Helen

vi får ta igen det när de har lugna ner sig med jobb för dig. :)

För jag kommer alltid finnas kvar. :) älskar dig puss puss

2009-10-03 @ 20:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0