Ensamhet

Hur kan man känna sig så ensam när man har en underbar pojkvän och hund, världens bästa familj och nån bra vänner?? Helt sjuk! Fattar inte varför jag känner så här.? Och jag känner att man kan inte lita på nån. Jo en person i hela världen litar jag på, en enda och det är min Christian! Jag vet att han skulle aldrig prata skit om mig, aldrig prata vidare om saker vi pratar om! han skulle aldrig lämna mig i sticket! Han älskar mig för den jag är. Det finns ingen bättre än han. Tänk om jag inte hade han, då skulle jag inte vilja leva! Då har jag ingen som jag kan lita på! Men ibland kan jag känna tvivel på han med, men det är bara dumheter som han säger:) Att bygga på en tilllit hos mig det tar lång tid och om man sviker så sjunker den tilliten ner på noll direkt! Jag vill känna tillit hos dem jag älskar, men det kan man inte! Ni kanske bara tycker att jag klagar hela tiden och att jag ska vara nööjd för det jag har. Jag är nöjd för det jag har, men det här är en känsla jag har och kan inte rå för den!
Men orka vara nere över det, jag har ju MIN CHRISTIAN och det räcker bra.

Han är min andra hälft!





Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch, det är inge kul när den känslan kommer över en... man kan inte rå för det och man VILL ju inte känna så men ibland så kommer den, I know...

Kram

2009-10-14 @ 11:03:18
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Helen

Anna jag hatar när du har den här känslan. Det gör så ont imig och veta att du inte mår bra..

Jag finns här gumman. :)

Love you my bestfriend..

puss

2009-10-14 @ 11:22:13
Postat av: Andreas

Ja det är tur att du har din Christian :)

Bra vänner är svårt att hitta men när man väll funnit dem så får man se till att inte släppa iväg dem!



Oj oj två kommentarer på kort tid från mig, det är inte riktigt vad jag brukar tillbringa tiden med :)



Kram Andreas( Bruno)

2009-10-15 @ 01:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0