En mysig natt

Igår kväll började det svida så inne helvete i magen. Trodde att det var för att jag hade ätit mkt vitlök. Gick och la mig vid 23.00 och frös som en gris. Sov med mjukiströja och mjukisbyxor, och strumpor. Jag bara låg och skaka i sängen. Kunde inte somna heller för att det sved så jävligt. Vaknade vi 01.00 och behövde gå på toa. Men jag kunde inte stå på benen. Kändes som jag vägde tvåhundra kilo. Jag fick väcka krille så han fick leda in mig dit. Kunde inte somna om då heller utan jag bara låg och grät. Vaknade fler gånger under natten!
Imorse gick jag upp och la mig på soffan och Krille märkte at det inte stod rätt till. Jag grina och grina. Till slut var jag tvungen att åka ner till akuten. Som konstaterade att jag har fått magkatarr. Helvete så ONT det gör!!!!!!!!!!
Så nu kan jag inte jobba imorn heller. jävla skit! Jag har ju skrivit i tidigare inlägg att det är mkt nu hela tiden. Man ska fan inte stressa det har jag lärt mig nu!



Vi får se om jag skriver sen igen!
Hade bra..


Kommentarer
Postat av: Madeleine

pussis <3..

2009-10-04 @ 15:22:15
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Robin

Hej Moster..

Nu får du ta det lugnt.. Du får komma & leka med mig imorn istället...

Nu ska jag snart till morbror & Ellmina..



Älskar dig// Dregelpuss Robin

2009-10-04 @ 15:23:36
URL: http://Moster´s älskling
Postat av: johanna

usch =( , krya på dig<3

2009-10-04 @ 17:36:17
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej min lilla griskulting<3

Ja nu ska jag ta det lugnt. det lovar jag dig! Tror att du får komma till moster ist, gubben!

Åååå vilken fin dregelpuss:)

Älskar dig me.. Pussar!

2009-10-05 @ 08:13:21
Postat av: Anna

Tack joppis<3

2009-10-05 @ 08:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0