En galing till pojkvän!

Var hos folktandvården tidigare idag, det gick riktigt bra faktiskt.
Min tandhygienist sa att jag hade friska och fina tänder:D
Så idag fick jag bara flourlacka! Mums!

Efter fyra åkte jag och Krille in till stan, för han skulle köpa någonting ifrån biltema!
Sen gick vi in på Ica maxi. För jag skulle köpa sallad till maten.
Åhh jag kan säga att jag gjorde bort mig den gången jag köpte hem en ben&Jerry.
för idag köpte muppen 7 olika sorter och en glassbytta kostar 50 kronor. HAN KÖPTE GLASS FÖR 350 :-
han är inte riktigt klok karln!

Bönhög älskar att åka bil, iaf när man får ligga i mammas knä:D

ja herregud! Men nu har han glass så han klarar sig ett år framöver.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gaah det ska ju vara half baked :)

2009-10-29 @ 05:22:43
Postat av: Anonym

gaah det ska ju vara half baked :)

2009-10-29 @ 05:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0