En mardröm med lyckligt slut.

i natt drömde jag att jag och min gamla klass från nian var på en kryssing. (brorsan var också med). Vi hade skitkul festad loss rejält. Dagen efter skulle jag och brorsan köra bil hem från hamnen. Men bilfärden var inte rolig. Det var as halt på vägarna och det var svårt för Jimmy att hålla bilen på vägen. Vi fick sladd i en kurva och åkt ner i vattnet! Snacka om att man fick panik. Jag sa åt jimmy att tryck ner våra fönsterrutor. Och förklarade för han hur vi skulle ta oss ur bilen. Så fort bilen är full med vatten så ska du försöka ta dig ur så fort som möjligt. och att vatten kommer komma väldigt fort in när vi har öppnat fönstrena!
Och vi klarade det:D Vilken jävla dröm. Var riktig glad när jag vaknade, för att jag visade rätt instruktioner och att vi överlevde!
Hoppas inte drömmar blir till verklighet!

Älskar dig Jimmy!

Det sista klippte visar hur du ska göra om du hamnar med en bil i vattnet!

 


Kommentarer
Postat av: Kerstin Karlsson

Tack för att drömmarna finns, där kan man finna många lösningar, talar av egen erfarenhet. Samt att man kan känna lycka när man vaknar, för lyckokänslan ska inte vara lång därför att då har man inget att längta efter och har man inte det blir livet tomt. Skräck o lycka, hat o kärlek, gråt o skratt är en hårsmåm ifrån varann lr hur?

2009-10-26 @ 03:01:07
Postat av: Anna

Håller med dig kerstin :)

2009-10-26 @ 09:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0