Robin Gustavsson

Madde jobbar 7-13 så jag är ju som sagt barnvakt!:) Vilken liten vilding. Nu är moster helt slut:D haha!
jag var så sjukt jävla trött imorse, så det kändes som jag var bakfull! Mådde illa och trött.
men det är tur att Robin är så undebar.
man är inte van att det är full fart så fort man vaknar.. Ivanliga fall brukar jkag ligga och dra mig och kanske kolla på tv. Men nu var det bara att börja busa direkt!!:)
Vi har haft det skit kul idag, jag har aldrig fått Robin att skratta så mkt som i dag!
Alla kärlek till dig skitunge;)







Man ser vissa likheter mellan Robino och toker!! haha♥ Sötnöt



Patrik har varit och hälsat på lite med:)

jag ska hälsa från Robin att hans moster är bäst på att vara barnvakt;)


Kommentarer
Postat av: mamma

fina kort, Lilltuss var ju bara så sööööööt i mössan. Mormors älskling puss puss

2009-10-18 @ 10:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0