Barbieballong



idag har Krille sätt upp lampan som jag köpte när jag var in till stan! Det blev väldigt bra tycker jag! (dock ser den ut att sitta sent på bilden, men den sitter rakt i verkligheten)..
Igår så gjorde jag och Krille iordning på baksidan. Eller jag kan inte säga att jag gjorde så mkt, men iaf! Så nu får vinter komma efter vi har lagt över en presenning. Vi gjorde även ordningen en rökar stol för alla rökare!

Igår kände jag mig jäklig bra i magen och natten till igår också.. men i natt började svidningarna igen och har känt lite hela dan faktiskt. och imorn ska jag jobba också, vi får se hur det går..
jag, Madde & Robin ska väl gå på marknaden och köpa en barbieballong oxå:)

hade bra!


Kommentarer
Postat av: mamma

de blev ju kanon fint, du är duktig. Jag ska oxå med i morgon.Hoppas du mår bättre, hälsa puss&kram

2009-10-07 @ 18:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0