Julmust

Jag är världens klantigaste människa.
Jag har råkat spillt ut ett glas julmust på pappas data! hur dum i huvudet kan man bli?
Den funkar fortfarande, det är bara musen som är lite knepig. Vi ska kolla den imorn. Nu får den ligga och torka under natten! Annars är det Anna som bli ett x antal tusen fattigare!
Jag skäms!

Vad vill du mig?
Försöker du förstöra för mig genom att snacka skit nu!?

I can be a real bitch!

Ge fan i mig!




                                                        Lita aldrig på någon, för folk snackar!
                                                             Även om man ber dem att inte säga nått!!!!
                                                      Lär er det!


Kommentarer
Postat av: joppis

<3

2009-11-18 @ 10:57:59
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0