Vad ska man säga?

Fan, va jag har varit irriterad i natt, den har surrat en mygga vid mitt öga hela natten. har knappt sovit pga den jäv...'


Igår efter jobbet så gick jag hem och böt skor och sen drog jag till Jempa. Väntade in Sofie, för vi skulle gå till Louise avskedsfest. Det var skapligt med folk där. Men vi kunde inte stanna så länge för jag ska ju jobba snart.


Och igår fick jag även VÄRLDENS SNYGGAST tröja av Madde och Johan i för tidig 20 års present! Love. Den får ni se senare..









Nu ska  jag göra mig iordning!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vet vad man ska säga: UTROTA MYGGJÄVLARNA!!! =P

Kram

2009-06-01 @ 18:50:47
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med full ständigt..

2009-06-02 @ 09:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0