Min Söndag!

jaha, då har man jobbat klart för idag. Skönt att få ligga i sängen igen.. innan jag for och jobba så satt jag och krille och kolla på en gammal Beck film med Gösta Ekman, ´men fan vilken skillnad det är på dem gamla och nya filmerna.. Tycker inte att´den gamla var så bra, tror den hette Maraton nånting! sen var vi till mamma en sväng och pratade husvagnar och grejer:) Hehe! Inte för jag är så insatt och fattar så mkt men men.. Sen kollade jag och krille på en till film, vi hade iaf tur  med vädret. Han hade aldrig sett den förut..Tyckte att han var knäpp, den måste ju hela Sverige ha sett eller?
I dag har jag syndat, jag åt mat när jag kom hem ifrån jobbet.. Har som regel att inte äta efter man har kommit hem från jobbet, eftersom det är så sent!!
ska försöka få i mig gröt imornbitti och gå ut och gå en sväng med.. det var ju ett tag sen nu tyvärr. Men jag har tappat all motivation, ska försöka få kontakt med dietisten igen, kanske hon kan hjälpa mig tillbaka på den rätta banan igen!
















God natt och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0