Mehedeby.

igår var jag, Krille och Lotta till Lasse och hälsade på. Krille åkte cross medans jag och Argo kollade på tv:)
Sen så grillade vi lite och satt och prata skit. Det är så skönt att vara där, för det är så lugnt och man känner sig som hemma.. Krille har ju alltid sagt att han ska köpa huset när Lasse flyttar därifrån. Så vi får väl se, jag vet ju att det finns en till av barnen som vill de:)


Så var det ju Robinson också, FAN VA ARG JAG BLEV NÄR ERIK ÅKTE UT... blir så less, rätt åt Jarmo att han gjorde illa sig. Sååå nu håller jag tummarna för Anna!


 Sigge
   Argo
  Böna
Krille skötte grillen

Krille och Lasse




Kommentarer
Postat av: Mamma

de såg ju hemtrevligt ut med god mat.. puss&Kram

2009-05-24 @ 22:30:02
Postat av: Therese

Jag tyckte också att det var synd att Erik åkte ut =( Han var en klar vinnare i mina ögon!!

2009-05-25 @ 06:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0