disney-kväll!

Igår hade jag och Jempa filmmys:) Vi båda älskar Disneyfilmer. Så vi kollade först på familjen robinson ( den var väldigt konstig, men helt okej!), sen var det projekt runway. Sen började vi kolla på svärdet i stenen men båda somnade..
Och idag har jag varit hemma hos syster och myst med Robin. Helen var också där föresten!  Nu ska jag och Krille grilla så måste kolla kycklingen!

ja just de, nu har jag och krille bokat campingplats till i sommar, vid Leksands sommarland:)  För er som inte vet, så har vi köpt en husvagn:) !!











Walt Disney♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har ni köpt husvagn!!!!!!!!!!! härligt med camping, njut av livet i husvagn.Puss&kram

2009-05-05 @ 19:26:01
Postat av: Helen

ja du får inte glömma mig!!:) har varit trevligt att umgås med dig hela två dagar i rad.

puss puss my friend

2009-05-05 @ 20:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0