Baka baka kaka!

Hallå allihopa..
Nu har jag precis bakat klart mina chokladrutor. dem blev lite misslyckade, men skitsamma.. Dem gjorde jag till Helen bara för att hon tycker om såna & för att hon är en mycket bra kompis:) Love! Igår bakade jag äppelkakor, dem blev faktiskt lyckade:) Krille har säkert ätit 15 stycken. Och dem gjorde jag också på kvällen:) Madde tycker att jag är helt sjuk som är uppe sent på kvällarna och baka.. haha.. Men jag har fått nått infall..
Nu sitter jag och kollar på Big Brother, Fan va man saknar det programmet, fattar inte varför dem ska lägga ner alla bra program*suck*.
Imorn är jag ledig och då ska jag och Helen kolla på den nya Wallander filmen - hämnden. Har höga förväntingar på den filmen..

nej nu har jag inte tid att sitta här längre, för nu är reklamen slut..





Sweet


Kommentarer
Postat av: Helen

Du är så snäll vännen:). Vad skulle jag göra utan dig. :) ja jag längtar också till ikväll ;) love you buddy.. puss

2009-05-21 @ 11:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0