Shopping..

idag var jag, madde och johan på en tripp till Valbo. det blev en heldel handling:) det var ju inte riktigt meningen! men men.
Sen när jag kom hem var patrik och Helen förbi en sväng. och vid fyra tiden kom krille hem och fick sitt paket.( han fyller på lördag).. och vid 17.00 tiden så åkte vi ut en svung.. Hälsade även på bruno. Mycket trevligt. han hade en jätte fin lägenhet! me Like, me like.  Och nu är jag hemma:) Det har varit fullt upp hela dan..

Idag har jag köpt:
Presenter till Jimmy, Madde och krille..
5 krukor, klänning, kjol, solbrillor, tröja, linne, skor, tavlor och en leksak till lotta!









Och imorn är det löning:) Yes!



Kommentarer
Postat av: madde

jag shit va du handlade=) tack så mycket för byxorna..puss

2009-03-26 @ 20:34:28
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: joppis

snygga kläder/saker :) mm, ja vill oxå handla!

ses på lördag party-pinglan=)

2009-03-26 @ 21:29:40
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack Tack. det gör vi joppis:).

<3

2009-03-27 @ 09:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0