Böna finns ibland oss

God Morgon.
Vaknade för en timme sen, pigg som en mört.
Igår var vi hem till Krilles pappas tjej på middag, åt pajer och sallads. Mums. Det var faktiskt riktigt trevligt.
Aenare på kvällen gick jag över till Jempa och tittade på slutet av så ska det låta. Och på singing bee, jag och jempa ägde på låtarna.. Ska fan anmäla henne dit till nästa säsong:) fan va kul det skulle vara.. Ikväll blir det lugnt ska upp och jobba imorn, jobbar med Sandra och Malle, tror att det kommer att blir riktigt kul..¨

Skriver lite senare också:)

Min frukost:
hårtbröd, en med kalkon, keso och paprika. och en med bara keso och paprika! Gött.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Anmäla mej till singing bee! du, jag tycker att du ska glömma de. :P men man vet aldrihg jag kanske vinner lite pengar. :) pusspuss

2009-03-15 @ 13:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0