Uppsala med Bobban.

Ursäkta  min dåliga uppdatering den senaste tiden, har fullt upp med att umgås med min syster och min underbara systerson. :) Älskar er nå grymt mycke... Men nu tänkte jag iaf göra ett inlägg.

Idag har vi varit i stan (jag, Madde och Robin), för att jag skulle byta storlek på den tröjan jag fick av Madde, johan och Jimmy i fördskotts present. Den är underbar, Tack så himla mycket. Ni är guld värda. Madde och jag gick först till gina och där hittade Madde en massa fint som hon köpte. Vi fortsatte sedan vår vandring genom Uppsalas gator. Efter nån timme så kom Tessan och Nova in och gick runt med oss, kul att träffa henne igen:) Det blir inte så ofta nu för tiden. Madde skulle in på en massa affärer kappahl, lindex och H&M etc. för att hitta lite kläder till lill-tusse. Han kanske är en smula bortskämd den ungen;) hehe..  Iaf så gick vi in på New Yorker, fy fan vilken underbar affär jag tror jag ska flytta in där asså. Så grymt mycket snyggt där inne. Som ni kanske förstår så har jag inte varit där förut, eftersom jag har haft det jobbigt en lång tid nu med panikångesten. Men iaf så hittade jag hur mycket kläder som helst, så typiskt när man inte har så mkt pengar. Men köpte ett par skor iaf, dem var så söta..

Nu på kvällskvisten har jag vait och hälsat på pappa poch ac med Johan och Madde. Och tagit en lång och härligt cykeltur med Böna!:)'


Imorn ska jag se Vi hade iaf tur med vädret 2:)

 Sweet
 pappa & Robin<3
 Min älskling och hennes nya säng.
 Madde och Robin på tåget..
 ´MIN tröja<3



är så glad för att jag klarade av det!

Kommentarer
Postat av: Tessan:)

Kul att träffa dig oxå gumma:o) Jag ska faan sno din tröja;p hehe Nova fortsatte sova när vi kom hem hon vakna lö halv 4 då va de dags för mat:) kanske syns nå imorgon ska till la vida tierp då..=) Puss//Tessan

2009-06-03 @ 22:42:51
Postat av: Mamma

Jag tänkte!! hur de skulle gå får dej att åka med Madde in till stan, skulle inte kunna hämta dej om du blev dålig när jag jobbade. Man vet ju hur många affärer hon skulle springa igen,som du inte tycker om. Kul att de lyckades har ju gått ett steg längre fram. Puss&Kram vi hörs imorgon.. <3

2009-06-03 @ 22:51:00
Postat av: Anna

Shit va hon är lugnt. Skrek till en gång på hela resan:) Vi kan gör det:).

Puss på dig Tessan..





Det var lugnt mamma.

Pussar

2009-06-04 @ 08:01:31
Postat av: madde

jag börjar med att skriva att vi älskar dig med.. Är så fruktansvärt stolt över dej att det gick så bra igår..det får vi göra om.. puss <3

2009-06-04 @ 11:47:06
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0