Nu drar vi!

om 2 timmar drar jag och Krille till Leksand på semester. Ska bli bra kul, men jag är sjukt nervös också! längtar tills vi ska till sommarland! Så nu kommer jag inte kunna blogg någonting!


Här kommer en förklaring på varför jag ville lägga ner bloggen, Jag mådde inte så bra under några dagar där. Och var less och arg på en del grejer som hade hänt! men nu mår jag bättre och känner att jag kan börja igen! Ja jag vet att jag är lite konstig, men så är jag!:) Haha Freak! Så om ni vet någon som läste min blogg så är det bara säga att jag skriver igen! :o)

Ha en bra vecka, för det ska jag ha!








Här är min nya kamera! visste är den fin??




Kommentarer
Postat av: Helen

jätte snyggt kort!!! saknar dig vännen. du får leka från mig med på sommarland imorgon. love you pusss

2009-06-24 @ 23:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0