Ångest.

ikväll börjar man jobba igen då, det känns riktigt jobbigt faktiskt. Synd att man inte kan ha en låååång semester.
Man blir ju lite avis på syrran som inte behöver jobba förens nästa år. Men det är hon värd. Och hon måste ju ta hand om lilla Robino<3 Imorse vaknade man av en klump i magen, hoppas inte den håller i sig hela dan!

igår hade jag middag hemma hos oss, det blev hemmagjord sallad och baguetter. Det var ju så varmt så jag tyckte det passade bra. Och Madde hade tagit med några av hennes fina muffins till efterätt. Jätte goda var dem. Jimmy, Ellmina och Sensi kom också och hälsade på. Vill på samma gång, tacka er ännu en gång för att vi tog hand om Lotta så bra medans vi var i Leksand. Jätte gulligt av er.. TACK TACK TACK. och puss på er.

Nu ska jag lägga mig och kolla på en film och njuta av den sista ledigheten!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

tack för igår.. det va as gott=)

Tack, jo jag tycker nog att jag är värd det själv faktiskt=)

syns kankse imorn!!

Púss puss<3

2009-06-28 @ 16:34:49
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Ellmina

Inga problem anna! Ställer gärna upp igen om det skulle vara så :D puss

2009-06-29 @ 18:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0