Torsdag


Hello!
Idag har jag jobbat till 13.30, sen åkte jag hem och kollade på Paris Hilton Me New BFF. La mig i säng för att vila en stund efter det! Det råkade visst bli 2,5 timme:/ Hoppas jag kommer kunna sova inatt!!
Om en timme ska vi hem till Jimmy & Ellmina och äta mat och hälsa på!:)
Snacka om vilken tur vi har haft den här veckan!: i tisdags åt i hos Madde, ons hos mamma, och idag Jimmy och Ellmina och Imorn mamma igen!:) Skönt att slippa laga mat och billigt också.. haha

Nej nu måste jag kolla facen!
Chaio chaio!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice dog=)



Kom du åt knappen där texten blev liten..

De gör jag jämt=D



Nu har pappa face=)



PUSS PUSS <3<3<3<33<3<3

2009-07-09 @ 23:14:06
Postat av: Madeleine

de va jag=D

2009-07-09 @ 23:14:32
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0