Vila

Hej hej!
Nu är man klar för ännu ett arbetspass, vi får se hur det får.. Kanske måste gå på Team-möte.. Känner mig nervös som bara den.. Sitter i ett instängt rum med en massa folk.. Det kryper i hela kroppen när jag tänker på det.. usch och fy!

Slutar 16.00 och då kanske Elin skulle dyka förbi.. Annars ska jag och Pälsk äta tacos har jag bestämt!:)
Han är så himla less på tacos, eftersom vi åt det två gånger i veckan, flera veckor i streck förut:. Haha.. Älskar tacos.
Kanske ska kolla på nån rulle också. känner att jag vill ha en lugnt kväll hemma..

Nej måste gå och borsa tänderna nu innan jag drar...

Bye♥

Kommentarer
Postat av: madde

de e ingen fara att gå på team-möte.. de kommer att gå fint=) kan tänka mej att krille längtar efter maten idag lr inte=) puss<3

2009-01-22 @ 13:23:58
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0