Sysselsättning!

God morgon God morgon!

I natt hade jag en skit äcklig dröm, vaknade och hade typ panik.. orkar inte skriva hela drömmen nu, men ni får fråga om den när ni träffat mig..
Annars så kommer karin och anders i kväll, tror jag iaf, har inte hundra koll på läget där..
Men det lät som att dem skulle komma.. Och Elin sa att hon skulle komma också, men det vet jag inte heller.

Och igår var jag hemma hos syrran och dippa grönsaker och kollade på let´s dance! Och så såg jag bebisen sparka för första gången. Men jag fick inte känna nått:(
♥Ja just ja jag fick lära madde och göra hjärtan här på bloggen också, som är så söt♥

Nej nu ska jag klä på mig och göra mig iordning och springa till jobbet..


bye

Kommentarer
Postat av: Therese

Skriver man inte <3 när man ska göra hjärtan...

Eller hur gör du?

Du får gärna svara på mina inlägg på in blogg om du vill gumman...

Kram

2009-02-07 @ 16:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0