Shopping!

god kväll mina blogg läsare!
I dag har jag jobbat igen, kanske inte så ovanligt.. När jag var på väg hem ifrån jobbet så började det bli suddigt på högeröga. Och då förstog jag att det var dax för migrän. Så när jag kom hem var det bara att ställa sig och laga mat. Så att man får i sig nå mat innan man blir säng liggandes,, Så efter maten hoppade jag i säng med nordens huvudvärk.. Vaknade 2 timmar senare av att mina grannar står och skriker som galningar och kastar grejer.. VILKA DÅRAR!!!!
Längtar tills vi får flytta, om vi nu får det..

Är riktigt shopping sugen nu, vill bara till valbo och sätt sprätt på en massa pengar som man inte har! Har suttit och funderat vad man ska köpa för något roligt den här månaden.. men har inte kommit på något vettigt än.. Några förslag?

Imorn ska jag jobba 13-22.. Usch är inte taggad:(

Ja just ja, Argo kanskle kommer till hos i veckan. för dem som inte vet vem det är så är det krilles pappas hund. Lasse är på Teneriffa.. Och Argo blir själv så många timmar när hans hundvakt jobbar 7-16 varje jag.. Och jag jobbar max till 13 resterade dag denna vecka.. Längtar<3

igår såg jag Wild Child, den var riktigt bra! Det är bra joppis att du visar vilka filmer du ser på. Tack för tipsen<3


nej nu ska jag och min lilla hund, lägga oss och kolla på en film och pussas:)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe .. Ladda hem den som jag lag ut idag ( Måndag ) :D

2009-01-19 @ 21:35:04
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: jenny

ja visst fan va den bra! :) pussss

2009-01-20 @ 15:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0