Nu ska julen ut.

nu ligger tomtarna i lådan igen, dem längtar tills dem får komma upp igen:)
Ska fortsätta städa imorn, känner att mina krafter är slut nu!

I kväll är det Andra Avenyn, fan va jag har längtat.. Äntligen får man se hur det gick med Kitty..
Synd att det bara är ett avsnitt i veckan som är 45 min.. Andra Avenyn är en drog för mig..
Det är nästan så att man kan ta semester för att inte missa nått avsnitt.. men det kommer
väl ut på nätet som vanligt.. Skulle vilja att det skulle släppa en box, då skulle jag stå på kö
för att få den första kan jag säga..

igår satt jag och Helen och klura på att vi ska fixa en fest igen. Man börjar att gå i sina gamla fotspår:)
haha. Supa fredag & Lördag varje vecka.. Nej fy fan, så överdriven kommer jag aldrig mer bli.!.
Nej nu ska jag vara social här:)

see U



Kommentarer
Postat av: Joppis

Wiho, säg till vart festen är :D

2009-01-14 @ 10:19:02
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, har ni brist på folk till festen så ställer gärna jag upp om jag kan ;-)

2009-01-18 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0