en mysig kväll

Igår överraskade jag min älskling med lite kinamat, blommor och levande ljus.. Hade även köpt filmer som vi skulle titta på. Så är han kom hem från jobbet så fick han bara hoppa in i duschen, så fick jag lägg upp maten och fixa till allt.. Det blev en lyckad kväll.. Det var även han som fick välja film och det blev bert. Vilket jävla film val, när vi skulle ha en myskväll. Men jag led inte av det för det var nog jag som skrattade mest.. Tycker att bert har så skön stil:) haha

klippte mig och gjorde slingor igår också! Blev riktigt nöjd.. Försökte knäppa lite bilder men dem blev inte så lyckade!

Snart ska man iväg och jobba igen. Med världens mensvärk!!!! Satan va ont det gör.


Sandra du var inte världens bästa fotograf.. Haha
Den där Mary!





Dem här blommorna och vasen köpte jag på rummet rita.. Så himla fina!

Kommentarer
Postat av: Therese

Va fint =) Krille blev säkert jätteglad!

2009-02-07 @ 15:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0