Är hos syrran!

i dag är jag hemma från jobbet för det svider i amgen och känner mig allmänt hängig.. Hatar att vara hemma, men jag kände att jkag inte kommeer kunna göra ett bra jobb om jag skulle jobba..
Så nu sitter jag hos syrran medans dem är och handlar..
Elin skullle komma över sen, det ska bli kul.. Prata lite skit och kolla på film kan jag tänka mig:)
Imorn är jag ledig och ska försöka få bort julen. Det är på tiden, har inte hunnit innan. ville börja plocka undan allt annan dag jul. Men så blev det inte..

Fan vilket tråkigt väder. man blir ju nerstämd när man kollar ut. Usch fy fan..

lite kläder som jag har beställt:


Sen köpte jag ett par jeans till men kommer inte ihåg hur dem såg ut:) haha

Kommentarer
Postat av: mamma

De kanske blev för mycket sprit i helgen.......(kanske) Kram.....

2009-01-12 @ 16:43:34
Postat av: Anna

Antar det;)

2009-01-12 @ 18:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0