Kusin Vitamin

Slutade klockan 13.00.. Har hunnit hem äta käka, duscha och slänga i en maskin tvätt:)
Sen ska jag hem till morsan och hälsa på Daniel (kusin).. träffade honom en gång förra året. Men då pratade vi inte med  varandra, såg han bara snabbt! Innan dess var det kanske 7-8 år sen jag så honom, om inte mer.. ska bli kul att träffa honom.. Det är synd att man inte har så bra kontakt med släkten.. Men så har väl dem flesta kan jag tänka mig.
Annars häner det inte mkt,. På lördag ska Helen komma till mig och dricka lite vin och snack skit. Får se hur kvällen slutar:) Den där tetran brukar ta slut ganska fort, har lite öl i kylen om det skulle sina..

Nästa vecka jobbar jag bara tis,ons och fre, snacka om en härlig vecka.. Tänker inte tacka ja till nån av dagarna!!!!
Som jag redan har skrivit så är det fest hos sofie trässman den 28/2.. Vi har bjudit ganska mycket folk och fler ska det bli.. Förhoppningsvis kommer Daniel också följa med:)

Nej nu ska jag kolla lite andra saker på internet..
Hej på er


Kommentarer
Postat av: joppis

ja kommer på festen ;) .<3

2009-02-19 @ 15:58:16
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Anna

Visste att man kunde lita på dig<3 Vilka drar du med dig då??

Puss

2009-02-19 @ 19:30:56
Postat av: Helen

sluta ljug nu för alla dina läsare!! Det brukar ta LÅNG tid för oss att dricka upp en tetra vin.:)

pusss

2009-02-19 @ 21:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0