Kommun cupen

Imorn är det fotboll, ska bli skit kul..!..
Hoppas det kommer gå bra för Madde att sitta där, med tanke på magen!
Men annars får hon bita ihop, för nu ska vi kolla på grabbar;)hehe. hon är så himla taggad inför imorn!
Ska väl försöka komma i säng skapligt i dag med tanke på att ma ska upp tidigt imorn.

idag har jag jobbat och städat kontoret. Och nu sitter jag och väntar på maten.
krille håller på och grillar sina hemmagjord hamburgare:) Mums! Men man får inte glömma bort salladen!
Försöker hålla ordning på kosten och motionen. men det är fan inte lätt..




Kommentarer
Postat av: Mamma

De är ju tråkigt att man ska jobba, Heja Strömsberg, hoppas maten smakar. Ha de så bra Puss & Kram

2009-02-06 @ 17:36:42
Postat av: madde

varför tog du bort inlägget för?? puss

2009-02-06 @ 19:13:35
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Helen

RING MIG BABY!!! jag kan inte ringa ut från min stenolders telefon!!! :) puss puss

2009-02-06 @ 19:17:25
Postat av: Helen

jag tycker du är lite dum nu för jag märkte att det inte var min telefon det var fel på utan din och krilles, eller ni kanske har stängt av dom för att jag inte ska ringa. Så nu är jag lite ledsen på dig och jag HOPPAS att du ringer snart!!! så att jag inte behöver grina hela natten. :( :( :(

2009-02-06 @ 19:31:11
Postat av: Therese

Hoppas ni haft en bra dag och att ni inte fick alltför mycket träsmak i häcken =)



Skulle vilja spela lite kort eller glo på någon film eller nåt snart... Vad säger du om det gumman?

Puss

2009-02-07 @ 15:46:42
Postat av: Anna

Jo den har varit jätte bra... ONT I RUMPEN SOM EN DÅRE:)

ja men absolut! vi får prata om det.

puss

2009-02-07 @ 17:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0