ja herre GUD!

Vilken dag shit vad det har hänt grejer idag..Jobbad först till klockan 13. Sen kom Helen och hämta mig för vi skulle till Valbo. Ja när vi nästan var framme i Valbo började Helen bil lukta bränt, oj shit tänkte vi. Och fortsatte åka.. när vi hade parkerat så gick vi ut och luktade det stank fan asså och tänkte väl att vi tar tag i problemet senare.. Jaja men vi gick in i alla Valbos butiker typ. Träffade på Sofie och pratade en stund. Och vi testade klackskor, varken jag eller Helen är så duktiga på att gå i såna. men nu ska vi lära oss:) Helen hade ett par jätte stora strumpor på sig, det var skit snygg, vilken pangbrud;) 
vi tag i en tröja iaf. Jätte fin.. Jaja, nu ska jag fortsätta om bilen. Helen ringde patrik och frågade vad det kunde vara. OCh tydligen var det att vattnet var slut. Kan säga att motorhuven var jävligt tung! Satan.. Så vi åkte till första bästa mack och fixade det.. Sen när vi hoppade in i bilen poch skulle höra i väg. Så funkade inte helen bilbälte. Fan jag skratta så jag höll på att dö! ahha.. Denna resa har jag lärt mig, ATT DET INTE ÄR BRA ATT ÅKA MED EN HALVFINSKA TILL VALBo, hon svär och skäller ut folk i trafiken hela tiden och har en jävla otur med allt! men du vet att jag älskar dig vännen. Men undrar vad det kommer hända nästa gång vi åker någonstans..

:)



mitt paradis!                våran lunch, gul god och röd snusk

                  

Och nu sitter jag och väntar på vinet och lyssnar på gammal musik:)
Längtar.
min nya tröja och kvällens outfit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara skrattar när man läser de här!!!!!!!!! Ha Ha de ska vara ni de!!!!!

2009-02-21 @ 19:13:01
Postat av: Anna

Vem skriver:)?

2009-02-21 @ 20:53:42
Postat av: Helen

Man måste ha roligt när man åker till stan. :) För om det inte händer nått så somnar man ju på den långa motorvägen.

Nej nu måste jag titta på melodifestivlen för jag har ju LÄNGTAT efter det HELA veckan. hihi puss på dig anus lover

2009-02-21 @ 20:59:20
Postat av: louise

Röda pumps i mitt hjärta :)

2009-02-22 @ 16:12:05
URL: http://thisislois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0