hemmafrun, ELLER INTE

Jaha nu är vinet på väg från systemet! fan va gott det ska bli imorn:) Undrar om det är å rajjrajj förutom på möbeln, trodde att jag skulle joba så jag beställde inga biljetter:( men men, det är smäller man får ta här i livet.

Idag har jag hunnit med mycket tycker jag:
Jobbat till 13.00
Diskat
Tvättat
Städa hela badrummet
Sytt (lagat och sytt om kläder)
Hängt tvätt
Tvättat en maskin till.
Och nu sitter jag med min lata hund i soffan:)
Tycker att jag har gjort tillräckligt idag, känner mig som en jävla hemmafru.. Usch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nej jag pallar inte laga mat, vi får äta samma mat som igår, inte så trevligt kanske.

Ska börja sy om en klänning nu, Ni ska få se resultatet sen nån gång!

Peace<3

              

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du har varit. Själv har jag leggat hela dagen i huvudvärk.Nu kan du släppa hela helgen,,, Puss&Kram

2009-02-20 @ 17:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0