Det är inte sant!

hallå där!

I dag har jag jobbat 7-16, var inte kul. Var så himla trött imorse. aja nog med de.
Efter jobbet skulle ´vi inte till stan och storhandla.. Skulle bara hem och hämta plånboken, telefon och byta om..
Var så himla trött så jag somnade i bilen, Skönt som bara den..
När vi väl kom in så hittade vi ingen parkeringsplats, men efter en stund så åkte en massa bilar..
Så det var bara att kliva ur bilen och låsa dörren.. Skulle bara kolla så jag hade med mig plånboken.
Av en slump så kollade jag även i plånboken, ååååhhh helvete jag har glömt mitt kort..
Det är fan inte sant! Hur jävla klantig får man bli. Och krille tog inte med sig sin för att jag sa att jag
skulle betala.. Har ni aldrig aldrig sett en arg Anna, så skulle ni ha sett mig då.. Var arg hela vägen hem..
Det är skit hur klumpig man kan vara.. Nej så vi åkte hem igen och åt tacos..
Det var iaf gott=)

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Helen

Ovanligt att du råkar glömma något ;) hehe. Du får nog bli som mig och dubbel checka lite innan man ska någonstanns. :) puss puss

2009-02-04 @ 22:15:02
Postat av: Angelica

Haha men lilla gumman, så där kan det lätt bli när man har mycket att tänka på :o)



Kram

2009-02-04 @ 22:44:27
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: madde

har du en pappa som heter micke & en bror som heter jimmy?? bara undra=P puss

2009-02-05 @ 12:33:13
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Anna

men Helen, jag brukar väl aldrig glömma saker.. hör av dig nån dag.. Tycker att du kan kolla på Angelicas kommentar den låter bättre:)



Ja visst är det.. Tack Angelica för ditt stöd:)



Ja hur visste du det madde.. Men det värsta är att jag har en syster som heter Madde också;) haha



Puss på er<3

2009-02-06 @ 16:31:32
Postat av: Therese

Lilla gumman!!

Fan jag hade också blivit galen om jag vore dig!!!

kramar om

2009-02-07 @ 15:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0