Migrän

Vaknade imorse och märkte att jag såg suddigt på halva högerögat. Tänkte att det är är en typisk symtom på migrän. efter en halvtimme kände jag att huvudvärken började komma.. Jag har kräkts och mått pyton nu i flera timmar. Nu har det börjar gått över. Men fy fan för migrän säger jag bara.. Så jag stod i 30 minuter och försökte ringa och sjukanmäla mig, var rädd att kräkas när jag pratade i telefonen!.
nu sitter jag i soffan helt färdig efter min migränattack, men har fortfarande ont i huvudet. men en normal huvudvärk tack och lov!


my lovely sister and me.
det här bilden togs på johans födelsedag!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

pussis<3

2009-08-25 @ 21:45:51
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte fint kort, ta de lungt nu när du är ledig. Vi hörs imorgon Godnatt sov så gott Puss&Kram

2009-08-25 @ 22:36:00
Postat av: mamma

2009-08-25 @ 22:36:35
Postat av: Anna

det ska jag!.. Pussar<3

2009-08-26 @ 10:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0