HärmApa




1.  När jag gick i nian sökte jag till ett teaterprogram, och kom in på de, men jag valde handels..

2.  Jag älskar att dansa och sjunga. Men tyvärr är jag inte den bästa.. Skulle gärna vilja börja dansa street!!

3. Jag är en svartsjuk person!! Inget jag är stolt över men så är fallet!

4.  Jag har dyslexi. det har ni kanske märkt när jag skriver här på bloggen!?

5.  Jag hatar "nyblivna" mammor som jämför sina barn så att det blir en tävling. Det är så jävla patetiskt!
Alla barn är olika!!! Fast Robin är ju bäst<3


Nej nu får ni inga fler smaskiga detaljer!:)


Har sett att dem "stora" bloggarna har gjort det här, och jag tycker att det är skitkul att läsa.
Så jag tänkte att ni också ville veta lite olika saker om mig:)







Kommentarer
Postat av: Therese

Det var väldigt roligt att läsa om dina snaskigheter Anna =)

Skönt med folk som bjuder på sig själv =))

Kram

2009-08-20 @ 17:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0