Girls just wanna have fun!


Vid fem tiden igår kom Mamma och Kenneth över för vi skulle grilla och dricka lite!
Det är klart att böna ska vara i centrum jämt, lill pluttan<3

Johan, Madde och Bobban tittade och förbi en sväng!

Senare på kvällen gick jag över till jempis och där var ju självklart Malin, maggan och johanna.
Det var så sjukt kul att sitta där och snacka skit och muppa sig lite grann. Malin och Maggan har ju sånn jävla sjuk humor! Haha. Vi sjöng sing star och grejer me.. Sofie kom också förbi en sväng där vid 23 tiden.



fick låna jempas fina örhängen<3
'
och malin ville flytta in i Jempa postlåda:D

älsklingen kom också förbi!:)
Har jätte mkt bilder som jag skulle vilja lägga ut, men då får jag hålla på i timmer:)

Malin och jag jobbade på rummet rita igår:)

jag och sofie lämnade av dem andra vid brorsans, så åkte vi till badet på fest;)

haha en lite rolig bild. jag står och skickar sms. Men det ser ut som jag kollar någon annanstans!:) haha

Jag och sofie tänkte extraknäcka som tidningsbud inatt, men vi skit i de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jävla snygg bild på morsan där!! asg



puss o kram

2009-08-08 @ 15:40:40
Postat av: johanna

haha fina bilder :) gud så fin du var (: <3<3<33

2009-08-08 @ 17:00:49
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja hon var grymt het där:)



Tack Johanna!<3

2009-08-08 @ 22:10:03
Postat av: mamma

jag tycker att du är lite dum nu, min lill dotter,, men men men de kan ju komma något från mej med.. ha ha..........

2009-08-09 @ 22:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0