är sjukt nervös.

shit, ikväll kommer jag att förmodligen svimma när jag ska på bion.!:/ nej men, att sitta i en biosal fullt med en massa folk, det är min värsta skräck! fy fan. Har haft ont i magen sen jag vaknade i morse. Men jag har ju krille med mig. han är mitt bästa stöd.!<3   Förmodligen kommer det vara jobbigt från när vi åker ifrån Tierp tills det har gått 30 min av filmen.. Sen brukar allt släppa! Men det är så jävla jobbigt innan man sitter där och slappnar av.. Jag har varit 1 gång på bio sen jag fick panikångesten för 2 år sen. det var i våras, här i tierp på en dagbio. Då var det bara jag och helen och tio pensionärer som såg på män som hatar kvinnor! då gick det skitbra:) det är bara att tänka positivt!..






Kommentarer
Postat av: Madeleine

det kommer gå fint<3



puss<3

2009-08-26 @ 13:11:59
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas deet.. Hela biosalen är uppbokad:/.. Pussar

2009-08-26 @ 14:17:45
Postat av: Helen

Det kommer gå skit bra gumman.:) du kan ju ringa efter om du vill och berätta hur det gick. :) puss

2009-08-26 @ 15:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0