Allt möjligt!

Har nyss vart och handlat till köttfärssås och spagettin som jag ska göra i kväll.
Det är så himla skönt ute. Det är varmt och plus att det blåser. Det är grymt skönt!
 Har varit över till madde och Robin idag och sett när Robin har ätit potatis oh palsternaka oxå. Usch han tyckte verkligen inte om det, höll på att spy flera gånger. haha tussen<3
Har även damsugit och nu håller jag på och tvättar.
Krille och Johan  ska upp och jaga björn i helgen, så jag och Madde och robin får vara själva. det är skönt att slippa karln ibland..:) haha
Ja vad ska jag skriva mer då, jo jag jobber hela helgen också. Så det blir inget festande:( Men jag får vänta tills nästa helg. Då Sofie ska ha sin 20 års fest, och den kommer bli grym. Det kommer komma asmkt folk! Wiihoo.
Och helgen efter ska jag ha min 20 års fest. :)
Just det jag har hittat min förlovningsring som har varit borta  i över ett år!. den låg över mitt badrumsskåp och hur ofta är man där uppe och tittar?? haha. Så nu är jag nöjd Och krille med:)

har fått dåligt med kommentarer på sistone:(

'

Miss you Elin<3




Kommentarer
Postat av: Anna

det var potatis och majspure:)

2009-08-20 @ 14:58:00
Postat av: elin

Saknar dig med gumman! Ska komma och hälsa på er snart, lovar! Kanske kan komma någon dag nästa vecka.

Älskar dig vännen min <3

puss elin

2009-08-20 @ 17:25:00
Postat av: Helen

Vi kanske kan ses nått ihelgen då? ja gud vad roligt det ska bli nästa helg. :) puss puss

2009-08-20 @ 19:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0