välgörenhet!

Känner mig duktig faktiskt, brukar nästan aldrig stödja välgörenhet. men i år har jag gjort flera faktiskt:)
Jag har köp ett rosa band (bröstcancerfonden) idag köpte jag en majblomma, och sen har jag lagt i en massa pengar i en rädda barnen burk:) Tänk om alla vore lika snälla som mig:) hahaha nej skoja bra.. Nej nu har jag givit bort så mycket pengar, så nu måste jag tänka på mig själv;) hehehe..
 
Nu ska jag och Krille sitta på baksidan och spela kort i solen;)Innan jag drar och jobbar igen, har redan jobbat 7-11 och sen jobbar jag 15.30-22.....






Guld

Kommentarer
Postat av: Helen

Gud vad du är snäll idag då? jag brukar ta pengarna istället! hehe.

jag har gjort något väldigt busigt idag! PINSAMT. :)

puss puss

2009-04-25 @ 14:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0