Torsdag

vaknade 9.00 imorse av att krille drog av mig täcket. Då blev man inte så glad kan jag säga, men sen bäddade han ner mig igen! Låg och prata en stund. Gjorde oss i ordning och åkte ut en sväng, eller inte en sväng vi var ute 2,5 timme. Han ville visa en massa jaktställen och grejer! :/ Sen drog jag förbi syster en sväng och hälsade på. Sen åkte jag med grabbarna för dem skulle skjuta lerduvor. Och så klart var jag tvungen att prova. Jag var liv rädd. det smälde som fan och geväret åkte in mot axeln. Det gjorde inte så ont som jag trodde det skulle göra. Första skottet så blundade jag, hehe. Och andra sköt jag bara, men på tredje skulle jag sikta på en lerduva och jag träffade mitt i prick!:O) sååå jävla bra! ;)
Har kollat på the hills också och nu ska jag ut och kasta lite boll med lotta.. Och ta en cykelsväng kanske:)








Tiderna förändras!

Kommentarer
Postat av: johan

De var roligt att du ville skjuta=) Nu kanske du får upp dina ögon att det är inge farligt att ha vapen. Nästa steg äe att du ska med ut i skogen

hahahaha// kram

2009-04-23 @ 21:50:31
URL: http://matsjohangustavsson.blogg.se/
Postat av: Anna

få ut mig i skogen kommer ni aldrig att lyckas med!!!! haha.. Kram

2009-04-24 @ 01:04:50
Postat av: Mamma

Hej Gumman! ska du oxå ta jägarexsamen nu då! värkar ju vara bra på att skjuta.... Puss&Kram

2009-04-24 @ 10:00:49
Postat av: Anna

Jag är ingen mördare, skulle aldrig kunna skjuta ett djur!! Pussar

2009-04-24 @ 11:39:43
Postat av: Mongo

Heja heja monica i rupatupa. stå emot mördarna!!! heja hej..

2009-04-24 @ 17:38:40
Postat av: Mirre

Tjena Anna. Läget? kommer du ihåg mig? vi brukade ju umgås förr i tiden och lyssna på dansband.

//Mirre

2009-04-24 @ 17:44:44
Postat av: Anna

Ja Helen det där är humor på hög nivå! Pucko... Du diggar Mirre stenhårt va?? Har du inge bättre för dig?? Haha

2009-04-24 @ 17:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0