lördagens händelser

Var över till Johanna och Wilma igår, mycket trevligt. Förutom att jämt när man kommer dit så får man ett par inte såå snälla blickar av Wilma. Men efter en stund så släpper det. Och hon satt i mitt knä och jag fick mata henne:) Hon har blivit så stor gumman. Hon går själv nu och har börjat prata:). Gullgumman..
Sen kom Krille och hämta mig så var vi vid tibab och kolla på Gert Fylking och Robert Aschberg. Dem var bra roliga dem.. haha
Sen åkte jag och krille hem till mamma och drack lite öl, sen bar jag av till Helen.. Och lite senare drog vi och hämta upp sofie i lågbo och åkte lite bara.. Sen blev det fest med JOPPIS:) Gumman du är rolig du:)<3

Ikväll blir det söndagsmiddag hemma hos oss. Madde, Johan och ROBIN kommer<3 kommer bli roligt det.






Ge mig sommar!


Kommentarer
Postat av: joppis

hihihi :) snuttis <3<3

2009-04-19 @ 17:07:16
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0